LEVERTIJD

Een groot nadeel van online bestellen is wachten op je pakketje! Dit snappen wij. Doorgaans ontvang je de bestelling de volgende werkdag. Bij sommige artikelen kan dit binnen 1-3 werkdagen zijn. Helaas kan het voorkomen dat bepaalde artikelen niet op voorraad zijn. Mocht de bestelling onverhoopt vertraging oplopen dan sturen we je per mail een berichtje (let op de ongewenste post in je mailbox). Een enkele keer is het artikel dat je besteld hebt niet meer leverbaar, we zullen dan ook contact met je opnemen. Aan de beschikbare voorraden die op de website vermeld staan, kunnen geen rechten worden ontleend. Deze indicatie op de site is geen garantie voor beschikbaarheid

BEZORGING DOOR POSTNL

Bestellingen worden via PostNL verstuurd. Zij leveren op maandag t/m zaterdag tijdens kantooruren. Staat PostNL op de stoep en er is niemand thuis? Dan kan PostNL je pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit niet lukt, laat de bezorger een berichtje achter en brengt je pakketje naar een PostNL afhaalpunt.  Met het afhaalbericht van PostNL kun je jouw pakketje ophalen bij het afhaalpunt. Hier wordt je pakketje 7 dagen bewaard. Er zal altijd gevraagd worden naar een legitimatiebewijs. Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd.

RETOURNEREN

Is je aankoop niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dan kun je deze altijd bij ons weer retourneren. Hieronder alles op een rijtje: Neem altijd contact met ons op voordat u iets terug gaat sturen.

Retouradres           

Hidez Benelux

T.a.v. retourafdeling
Ruitersmolenweg 150
7361 HC Beekbergen

HOE WERKT HET RETOURPROCES?

  1. Zorg dat het artikel ongebruikt is en weer in de originele verpakking zit.
  2. (Her)gebruik de verpakking/doos om het artikel in te pakken.
  3. Plak het retourlabel op de verpakking ( deze krijg je van ons na telefonisch contact en goedkeuring gemaild)
  4. Geef je pakket af bij een postkantoor. Bewaar het verzendbewijs goed.
  5. Binnen 1 tot 5 dagen na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag terug gestort op je rekening.
  6. Andere kleur of maat? Plaats een nieuwe bestelling op www.hidez.nl

VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN? 

Stel we hebben we een foutje gemaakt? Mocht je per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met het Hidez benelux team via mail 

in**@hi***.nl











  of per telefoon 06 19174327 Dan zullen we je een passende oplossing bieden.

VOORWAARDEN VOOR HET RETOURNEREN VAN JE BESTELLING