Een groot nadeel van online bestellen is wachten op je pakketje! Dit snappen wij. Doorgaans ontvang je de bestelling de volgende werkdag. Bij sommige artikelen kan dit binnen 1-3 werkdagen zijn. Helaas kan het voorkomen dat bepaalde artikelen niet op voorraad zijn. Mocht de bestelling onverhoopt vertraging oplopen dan sturen we je per mail een berichtje (let op de ongewenste post in je mailbox). Een enkele keer is het artikel dat je besteld hebt niet meer leverbaar, we zullen dan ook contact met je opnemen. Aan de beschikbare voorraden die op de website vermeld staan, kunnen geen rechten worden ontleend. Deze indicatie op de site is geen garantie voor beschikbaarheid
Bestellingen worden via PostNL verstuurd. Zij leveren op maandag t/m zaterdag tijdens kantooruren. Staat PostNL op de stoep en er is niemand thuis? Dan kan PostNL je pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit niet lukt, laat de bezorger een berichtje achter en brengt je pakketje naar een PostNL afhaalpunt. Met het afhaalbericht van PostNL kun je jouw pakketje ophalen bij het afhaalpunt. Hier wordt je pakketje 7 dagen bewaard. Er zal altijd gevraagd worden naar een legitimatiebewijs. Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd.
Is je aankoop niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dan kun je deze altijd bij ons weer retourneren. Hieronder alles op een rijtje: Neem altijd contact met ons op voordat u iets terug gaat sturen.
Retouradres
Hidez Benelux
T.a.v. retourafdeling
Ruitersmolenweg 150
7361 HC Beekbergen
Stel we hebben we een foutje gemaakt? Mocht je per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met het Hidez benelux team via mail info@hidez.nl of per telefoon 06 19174327Dan zullen we je een passende oplossing bieden.